П`ятниця, 20.09.2019, 15:43
Вітаю Вас Гість | RSS        Класному керівнику


Шосткинський ліцей - інтернат
 спортивного профілю
Комунальний заклад Сумської обласної ради

О П М П М М П М
Візитка
Меню 
Наше опитування
Як часто ви відвідуєте цей сайт?
Всього відповідей: 72
Чи потрібен на території школи WI-FI?
Всього відповідей: 72
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title

Класному керівнику

 
 (Достатньо заповнити та відмітити вдповідні пункти таблиці...)
 
 
 
 
 
 
 
                                                              (натисніть для скачування)

Звіт про успішність учнів класу

(натисніть для скачування)
 

         Загальні вимоги до роботи класного керівника

 

   Діяльність класного керівника є важливішою ланкою у виховній системі школи, основним механізмом організації індивідуального підходу до вихованців, одним із вирішальних елементів виховного процесу, що  організується в школі.

   Основне призначення класного керівництва зумовлене сучасним завданням, яке  ставить перед собою суспільство, - максимальний розвиток кожної дитини, збереження її неповторності, розкриття її потенційних талантів та створення умов для нормального духовного, розумового та фізичного вдосконалення.

   Виходячи з цієї мети основними завданнями класного керівника необхідно вважати такі:

     * здійснення безпосереднього спостереження за індивідуальним розвитком учня;

     * створення оптимальних умов для формування кожної особистості, що сприяють вільному та повному розкриттю всіх здібностей учня та їхньому розвитку;

     * вивчення нахилів, інтересів, сфер талантів учня з метою підбирання для нього певного виду діяльності, де на нього чекає успіх;

     * організація всіх видів індивідуальної, групової, колективної діяльності, яка залучає учнів у суспільно-ціннісні стосунки;

     * активна пропаганда здорового способу життя;

     * сприяння учню в дотриманні його прав та свобод;

     * створення класного колективу як виховного середовища, що забезпечує  соціалізацію кожного учня;

     * організація взаємодії та співробітництва всіх виховних сил.

   Класний керівник лише частково організовує життя та діяльність учнів. У цій діяльності значну роль відіграють батьки, керівники гуртків і секцій, факультативі, позашкільні установи. Класний керівник разом з іншими також  відповідає за зміст виховного процесу, за участь у ньому учнів, за формування їх життєвої позиції, за забезпечення повної відповідності характеру цілісного виховного процесу меті національного виховання.

   Педагог має бути добре інформований про участь учнів у різних видах  діяльності, взаємовідносинах у групах, про характер і зміст спілкування, потреби, інтереси, стимули і мотиви поведінки.

   Отже, змістом роботи класного керівника є: вивчення учнів, робота зі створення і розвитку учнівського колективу, спільна діяльність з дитячими молодіжними організаціями, зв'язок з культурно-освітніми і позашкільними установами, робота з батьками і громадськістю, зв'язок зі шкільним  психологом.

 

        Золоті правила класного керівника

 

1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим. 

7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво. 

8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.

13. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

 

14. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.


Пошук

Погода
Календарі
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів новин

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz